خلوت پسرا و دخترا

وقتی پسرا دور هم خلوت می کنند؟
1- ای رامین بدبخت دلت بسوزه همون دختری که به تو نخ نمی داد من رفتم شمارشو گرفتم.
2- من بدجوری عاشقش شدم. اگه این خوشکله با من دوست بشه من همه دوست دخترهام رو کنار می گذارم.
3- بچه ها این دختره رو دیدین که مانتو صورتی می پوشه و یه عینک آفتابی هم میزنه. وقتی هم که توی دانشگاه راه میره هیچکی رو تحویل نمی گیره. باید حالشو بگیریم.
4- ما اینیم دیگه بالاخره شماره رو دادیم به دختره
5- بچه ها من می خونم شماها دست بزنید... امشب خونمون بعله برونه... امشب خونمون عشق و جنونه...
6- بروبچ جاتون خالی امروز رفتیم کافی نت یه رومی رو به گند کشیدیم

وقتی دخترا دور هم خلوت می کنند؟
1- وای این انگشتر رو کی خریده؟ چقدر قشنگه!!!!!
2- وای الهام جون نبودی امروز من با اون پسره قرار داشتم. اینقدر با هم حرف زدیم. حتی اسم بچه هامون هم انتخاب کردیم.
3- من خیلی دلم می خواد آی دی این پسره رو بدست بیارم تا باهاش چت کنم.
4- امروز یه پسره خوشتیپ و با کلاس توی دانشگاهمون اومده بود. هر چی عشوه و ناز کردم براش تحویلم نگرفت. مگه من خوشکل نیستم.
5- سارا دیدی چه پسره مودبی توی فروشگاه بود. حتی توی صورتمون هم نگاه نکرد. خیلی پسره سر به زیری بود من که دلم پیشش گیر کرده.
6- مینا دختر با خودت چیکار کردی. چرا این همه چاق شدی. حالا باید بری بدن سازی اندامت رو بسوزونی تا این لباس های تنگی که گرفتی اندازه تنت بشه.
7- راستی شیلا امشب میایی خونه ما. امشب جشن تولد منه. حتما بیا. چون می خواهیم کلی برقصیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
هاجر 27 شهریور 1390 ساعت 19:01

برای خلوت پسرا خبر ندارم
اما برای دخترا چرا اینجوری هستیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد