دانلود کتاب های الکترونیکی ترجمان

یکی از مهم ترین دغدغه های سایت ترجمان دسترسی آسان تر و سریع تر مخاطبان به کتاب های انتشارات ترجمان و فصلنامۀ ترجمان است. با همکاری شرکت پخش ققنوس قسمتی از این دغدغه برطرف شد. اکنون نسخه های الکترونیکی کتاب ها در برنامک های کتاب خوانی همچون طاقچه و فیدیبو نیز در دسترس قرار گرفته است. از طریق صفحۀ فروش اینترنتی وب سایت ترجمان می توانید، به سادگی، تمام مراکز فروش محصولات ترجمان علوم انسانی را مشاهده کنید، خدمات آن ها را مقایسه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و بخرید.
  
سایت های فروش نسخۀ چاپی

فیدیبو: برنامک «فیدیبو» برای مطالعۀ قانونی کتاب الکترونیک بر روی موبایل، تبلت و رایانۀ شخصی طراحی شده است. می توانید بدون ثبت نام و پرداختن هیچ گونه هزینه ای از سایت و برنامک فیدیبو استفاده و کتاب های رایگان و نسخه های نمونه را مطالعه کنید؛ اما خرید فقط برای کاربرانی میسر است که در سایت یا برنامک فیدیبو ثبت نام کرده اند و برای خود حساب کاربری ثبت کرده اند.

فیدیبو اولین سامانۀ چند پلتفرمی (multi-platform) تولید، توزیع، خرید و دانلود کتاب الکترونیک در خاورمیانه است که مبتنی بر استانداردهای جهانیِ صنعت نشر، با رعایت کامل قانون جهانی کپی رایت، طراحی و اجرا شده است. امکان استفاده از نسخۀ دسکتاپ فیدیبو بر روی ویندوز یکی از ویژگی های ممتاز این نرم افزار است. فیدیبو محیطی قابل تنظیم برای خواندن کتاب ها فراهم می آورد. شما می توانید با کم و زیاد کردن نورِ صفحۀ نمایش، بزرگ یا کوچک کردن فونت کتاب، تغییر فاصلۀ خطوط، علامت گذاریِ قسمت های مهم و همین طور یادداشت گذاری بر حاشیۀ کتاب محیط دلخواه خودتان برای مطالعه را فراهم سازید.

کاروژ: بسته بندی زیبا و ایمن مرسولات و همچنین ارسال سریع آن ها از خدمات ویژۀ این سایت است.

آی کتاب: در «آی کتاب» طبقه بندی کتاب ها به نوعی انجام شده است که کاربر با وارد کردن اطلاعات کمی می تواند به آسانی محصول مورد نظرش را پیدا کند.

پاتوق کتاب فردا: سایت «پاتوق کتاب فردا» نیز یکی از سایت های نوپا در عرصۀ فروش اینترنتی است که با ارائۀ خدمات ویژۀ ارسال، تخفیف برای اغلب کتاب ها و طراحی زیبای سایت توانسته در میان مخاطبان جایگاه ویژه ای کسب کند.

کتاب.آی آر: وب سایت «کتاب.آی آر» پایگاه جامعی است مشتمل بر اطلاعات همۀ کتاب های منتشر شده از سال 1375 تا امروز.

آدینه بوک‬: «آدینه بوک»، با ارائۀ تعداد بسیار زیادی از عناوین کتاب، یکی از سایت های معتبر فروش اینترنتی کتاب محسوب می شود. با ساختن یک حساب کاربری می توانید از طریق جست و جوی عنوان کتاب، نام پدیدآور، نام ناشر و یا موضوع آن به اطلاعات کتاب مورد نظر خود دست پیدا کنید. امکان پرداخت آنلاین و حضوری و انتخاب زمان تحویل از ویژگی هایی است که خرید از این سایت را آسان تر کرده است.

برنامک ها: ePUB استانداردی جهانی برای کتاب های الکترونیک است و اکثر کتاب هایی که بر روی برنامک های فروش و مطالعۀ کتاب هستند در قالب همین فرمت ارائه شده اند. با این برنامک ها می توانید، متناسب با اندازۀ صفحۀ نمایشگر دستگاه تان، به راحتی کتاب های خود را مطالعه کنید.

طاقچه: «طاقچه» فروشگاه قانونی کتاب، مجلات و روزنامه های الکترونیک است که امکان خرید و مطالعۀ آن ها را بر روی گوشی و تبلت های هوشمند فراهم می کند. این برنامک در هر دو سیستم عامل Android و iOS قابل نصب است.

پاتوق کتاب: «پاتوق کتاب» برنامکی است که موسسۀ کتاب فردا به تازگی عرضه کرده است. این نرم افزار نیز با افزودن تعداد ناشران و کتاب ها درحال فراگیر شدن است. اغلب امکانات طاقچه و فیدیبو در این نرم افزار نیز قابل استفاده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد