تسلیت به ...

غربت نشسته در همه‌ی کوچه باغ ها
خاموش و ساکت اند یکایک چراغ ها
مبهوت مانده اند درختان دیر سال
باور نمی کنند خبر را کلاغ ها

همین الان اخبار، خبر فوت آیت الله منتظری رو اعلام کرد.


آیت الله منتظری، تنها کسی بود در جمهوری اسلامی که به کشتار جوانان اعتراض کرد و هزینه سنگینش را شجاعانه پذیرفت.

آموزش موفقیت توسط انیشتین

اگر خواهان رسیدن به قله های موفقیت و خواسته های واقعی تان هستید حتما نکته هایی را که با عنوان آموزش موفقیت توسط انیشتین در زیر آمده جدی بگیرید:

1. کنجکاوی را دنبال کنید: من هیچ استعداد خاصی ندارم. فقط عاشق کنجکاوی هستم. چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید؟ من کنجکاو هستم، مثلا برای پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد. به همین دلیل است که من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده ام شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید؟ پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.

2. پشتکار گرانبها است: من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشکلات زمان زیادی می گذارم. تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی که آن را برساند. پس مانند تمبر پستی باشید و مسابقه ای که شروع کرده اید را به پایان برسانید. با پشتکار می توانید بهتر به مقصد برسید.

3. تمرکز بر حال: پدرم به من می گفت نمی توانی در یک زمان بر 2 اسب سوار شوی. من دوست داشتم بگویم تو می توانی هر چیزی را انجام بدهی اما نه همه چیز. یاد بگیرید که در حال باشید و تمام حواستان را بدهید به کاری که در حال حاضر انجام می دهید. انرژی متمرکز، توان افراد است، و این تفاوت پیروزی و شکست است.

4. تخیل قدرتمند است تخیل همه چیز است: می تواند باعث جذاب شدن زندگی شود. تخیل به مراتب از دانش مهم تر است. آیا شما از تخیلات روزانه استفاده می کنید؟ تخیل پیش درآمد تمام داشته های شما در آینده است. نشانه واقعی هوش دانش نیست، تخیل است. آیا شما هر روز ماهیچه های تخیل تان را تمرین می دهید؟ اجازه ندهید چیزهای قدرتمندی مثل تخیل به حالت سکون در بیایند.

5. اشتباه کردن: کسی که هیچ وقت اشتباه نمی کند هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمی گیرد. هرگز از اشتباه کردن نترسید چون اشتباه شکست نیست. اشتباهات شما را بهتر، زیرک تر و سریع تر می کنند، اگر شما از آنها استفاده مناسب کنید. قدرتی که منجر به اشتباه می شود را کشف کنید. اگر می خواهید به موفقیت برسید اشتباهاتی که مرتکب می شوید را 3 برابر کنید.

6. زندگی در لحظه: من هیچ موقع در مورد آینده فکر نمی کنم، خودش بزودی خواهد آمد. تنها راه درست آینده شما این است که در همین لحظه باشید. شما زمان حال را با دیروز یا فردا نمی توانید عوض کنید. بنابراین این از اهمیت فوق العاده برخوردار است که شما تمام تلاش خود را به زمان جاری اختصاص دهید. این تنها زمانی است که اهمیت دارد، این تنها زمانی است که وجود دارد.

7. ارزش خلق: سعی نکنید موفق شوید، بلکه سعی کنید با ارزش شوید. وقت خود را به تلاش برای موفق شدن هدر ندهید بلکه وقت خود را صرف ایجاد ارزش کنید. اگر شما با ارزش باشید، موفقیت را جذب می کنید. استعدادها و موهبت هایی که دارید را کشف کنید. بیاموزید چگونه آن استعدادها و موهبت های الهی را در راهی استفاده کنید که برای دیگران مفید باشد. تلاش کنید تا با ارزش شوید و موفقیت شما را تعقیب خواهد کرد.

8. انتظار نتایج متفاوت نداشته باشید: دیوانگی یعنی انجام کاری دوباره و دوباره و انتظار نتایج متفاوت داشتن. نمی توانید کاری را هر روز انجام دهید و انتظار نتایج متفاوت داشته باشید، به عبارت دیگر، نمی توانید همیشه کار یکسانی (کارهای روزمره) را انجام دهید و انتظار داشته باشید متفاوت به نظر برسید. برای اینکه زندگی تان تغییر کند، باید خودتان را تا سرحد تغییر افکار و اعمالتان متفاوت کنید، که متعاقبا زندگی تان تغییر خواهد کرد

9. دانش از تجربه می آید: اطلاعات به معنای دانش نیست. تنها منبع دانش تجربه است. دانش از تجربه می آید. شما می توانید درباره انجام یک کار بحث کنید، اما این بحث فقط دانش فلسفی از این کار به شما می دهد. شما باید این کار را تجربه کنید تا از آن آگاهی پیدا کنید. تکلیف چیست؟ دنبال کسب تجربه باشید! وقت خودتان را صرف یاد گرفتن اطلاعات اضافی نکنید. دست بکار شوید و دنبال کسب تجربه باشید

10. اول قوانین را یاد بگیرید بعد بهتر بازی کنید: اگر شما قوانین بازی را یاد بگیرید از هر کس دیگر بهتر بازی خواهید کرد. دو گام هست که شما باید انجام بدهید. اولین گام اینکه شما باید قوانین بازی که می کنید را یاد بگیرید، این یک امر حیاتی است. گام دوم هم اینکه شما باید بازی را از هر فرد دیگری بهتر انجام بدهید اگر شما بتوانید این دو گام را حساب شده انجام دهید موفقیت از آن شما خواهد بود.

معرفی افزونه قدرتمند Lastpass

در صورت استفاده از مرورگر فایرفاکس، افزونه KeeFox می‌تواند امکانات فوق العاده این نرم‌افزار مدیریت رمزعبور را در محیط فایرفاکس در اختیار شما بگذارد. KeePass به راستی نرم افزاری مطلوب، امن و با کاربری آسان برای مدیریت رمزهای عبور است، اما زمانی که صحبت از مرورگرها و رمزهای عبور وب سایت ها به میان می‌آید، LastPass می‌تواند قابلیت‌های خود را نشان دهد و یک سر و گردن بالاتر از رقیب خود بایستد. در اینجا تعدادی از مزیت‌های LastPass نسبت به KeePass را برای شما برمی‌شمریم:


عمومیت: برای Keepass مجموعه خوبی از افزونه‌ها و پلاگین‌ها جهت کار راحت و سریع‌تر با آن وجود دارد، اما بسیاری آنها از زمانی‌که عرضه شده‌اند، پشتیبانی و به روز نشده‌اند. اما LastPass افزونه‌هایش را تقریبا برای همه مرورگرها و در همه سیستم‌عامل‌ها در اختیار کاربران قرار داده است. فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، کروم و سافاری در ویندوز، مک و لینوکس امکان استفاده از افزونه LastPass را دارند.


سادگی: LastPass انتخاب‌ها، تنظیمات و ابزارهای زیادی در هنگام کار برای کاربر فراهم می‌کند. اگر شما می‌خواهید از میان بهترین نرم‌افزارهای مدیریت رمزعبور یکی را انتخاب کنید که نصب و استفاده از آن امن و ساده باشد و به سرعت لاگین شود، LastPass انتخاب مناسبی خواهد بود. برای مثال این نرم افزار در هنگام کار به صورت خودکار از شما می‌خواهد رمزعبورها و فرم‌هایی که پر کرده اید ذخیره کنید، البته شما می‌توانید این قابلیت را خاموش کنید.


امنیت: نرم‌افزاری مانند KeePass دو ایراد کوچک دارد که ممکن است بسیاری از افراد را از استفاده از آن منصرف کند. اگر شما از KeePass استفاده کنید، بانک اطلاعاتی رمزهای عبور شما، از امنیت کافی برخوردار است و کسی نمی‌تواند بدون رمزعبور اصلی به محتویات آنها دسترسی داشته باشد؛ اما تصور کنید که کسی عمدا یا به اشتباه این بانک اطلاعاتی را پاک کند. چنین فاجعه‌ای در صورتی که شما نتوانید این اطلاعات را برگردانید، غیرقابل جبران است. همچنین در صورتیکه شما رمزعبور اصلی (Master Password) خود در KeePass را فراموش کنید، هیچ راه برگشتی وجود ندارد. البته LastPass این دو مشکل را برطرف کرده و خیال بسیاری از کاربران را راحت کرده است. چرا که علاوه بر اینکه بانک اطلاعات پسورد‌های شما به جز هاردتان، بر روی سرورهای امن LastPass ذخیره می‌شود.


البته ذخیره شدن رمزهای عبور بر روی سرورهای LastPass ممکن است این نگرانی را به وجود آورد که در صورت هک شدن این سرورها، اطلاعات حیاتی کاربران در اختیار هکرها قرار بگیرد و یا اینکه وب مسترهای این شرکت امکان سوءاستفاده از این اطلاعات را داشته باشند. افزونه LastPass این نگرانی را هم با استفاده از سیستم میزبانی host-proof برطرف کرده است. در این سیستم اطلاعات شما به صورت متن عادی نگه داری نمی شوند، بلکه در کامپیوتر شما به صورت بسته های رمزگذاری شده کاملا امنی در آمده و برای سرور ارسال می شوند. در این حالت کلید باز کردن این رمزگذاری تنها بر روی کامپیوتر شما و در اختیار شماست و اطلاعات روی سرور به هیچ وجه قابل خوانش نیستند. هنگامی هم که از رمزعبورهای ذخیره شده استفاده می کنید، رمزگشایی اطلاعات به جای سرور بر روی کامپیوتر خودتان انجام می شود. البته اگر هکرها یکی از مزرعه های سرور گوگل را در اختیار داشته باشند، شاید بتوانند از پس محاسبات لازم برای رمز گشایی اطلاعات شما که از سرور LastPass کش رفته‌اند، بر آیند.

فایده های مرد بودن

همیشه از نام خانوادگی شما استفاده می شود.
- مدت زمان مکالمه تلفنی شما حداکثر 30 ثانیه است.
- برای یک مسافرت یک هفته ای تنها یک ساک کوچک دستی نیاز دارید.
- درب تمام شیشه های مربا وترشی را خودتان باز می کنید.
- دوستان شما توجهی به کاهش و افزایش وزن شما ندارند.
- جنسیت شما در موقع مصاحبه استخدام مطرح نیست.
- لازم نیست کیفی پراز لوازم بی استفاده را همه جا به دنبال تان بکشید.
- ظرف مدت 10 دقیقه می توانید حمام کنید وبرای رفتن به مهماتی آماده شوید.
- همکارانتان نمی توانند اشک شما را در بیاورند.
- اگر در 24 سالگی هنوز مجردید احدی به شما ایراد نمی گیرد.
- رنگ اجزاء صورت شما در هر صورت طبیعی است.
- با یک دسته گل می توانید بسیاری از مشکلات احتمالی را حل کنید.
- وقتی مهمان به خانه شما می آید لازم نیست اتاق را مرتب کنید.
- بدون هدیه می توانید به دیدن تمام اقوام و دوستان تان بروید.
- می توانید آروزی هر پست و مقامی را داشته باشید.
- حداقل بیست راه برای باز کردن در هر بطری نوشابه داخلی و خارجی بلد هستید.
- ضرورتی نداره روز تولد دوستان تان را به خاطر داشته باشید.
- و بالاخره روزی یک پیرمرد موفق خواهید شد.